Reklamace
Jak reklamovat moje zboží?
Snažím se o to, aby každý můj zákazník byl maximálně spokojený,
a aby Vám každý můj výrobek udělal radost.
Občas se ale může stát, že Vám moje zboží nevyhovuje, nebo se po cestě poškodilo.
Jsem tu pro Vás i v tomto případě a chci dělat maximum proto,
aby Vaše reklamace proběhla hladce.
Prosím, vyplňte níže uvedený reklamační formulář a zašlete mi ho na
e-mailovou adresu:
Každou Vaši nepříjemnost se budu snažit vyřešit co nejdříve.
FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Helena Jakoubková – Vyšíváček, 602 249 844
Dubovina 264, 760 01 Zlín – Jaroslavice
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil,
co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis: